God of War PC, AMD FidelityFX Süper Çözünürlük 2.0 Desteği Aldı

Bu Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar (Toplam: 1, Üyeler: 0, Misafirler: 1)

Selfettin

Moderatör

Sony Santa Monica, God of War'ın PC sürümü için çeşitli teknik unsurlara ve özellikle AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 desteğinin tanıtımına yönelik yeni bir 1.0.12 güncellemesi yayınladı.

Söz konusu teknoloji, bir anlamda, AMD'nin Nvidia'nın DLSS'sine verdiği yanıttır; yapay zeka destekli bir yükseltme sistemi olurken, daha düşük yerel izinlerden başlayarak grafik ayrıntılarını işlemek için gereken daha az kaynakla performansı artırır.

İlk sürümden farklı olarak, AMD FidelityFX Süper Çözünürlük 2.0, uzamsal bir yükseltme sistemi yerine zamansal bir yükseltme sistemi kullanır ve daha iyi performansı garanti eder: bu teknoloji, yerel çözünürlük yükseltmeye daha yakın olmak için sonuçlara göre birden fazla kareyi karşılaştırır ve bir kareyi yöneterek kaybı sınırlandırır. ayrıntılar veya eserler.

Temel olarak, ilk sürümden çok Nvidia'nın DLSS'sine benziyor, ancak yine, söz konusu teknolojiyi kullanmak için özel bir donanıma ihtiyacınız yok: Nvidia'nın RTX kart tensör çekirdeklerinin kullanılmasını gerektiren çözümünün aksine, AMD'nin FidelityFX Süper Çözünürlük 2.0, daha geniş bir donanım yapılandırması yelpazesiyle çalışın.

yalnızca söz konusu AMD teknolojisi için destek sunmakla kalmaz, aynı zamanda nişan alma yardımı için kullanılabilirlik seçeneğini de geliştirir.
 
Geri
Üst